[LINUX:26115] Re: 1500 Kişi için açılacak e-mail hesabı

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 12 Mar 2001 - 10:01:14 EET

Selam,

> 1500 Kişi den oluşan bir gruba e-mail hesabı açıp sürekli onları
> bilgilendirmek istiyoruz.
> Ensağlıklı yapıyı kurmak için görüşlerinizi bildiriseniz, sevinirim.
> Saygılarımla..

1. cgisubscribe (ya da türevlerini kullanabilirsiniz). Bunlar kisaca
newsletter olarak anilir, ve cogunun kademeli e-posta gonderme (ayni anda
ornegin sadece 10 kisiye) ozellikleri vardir. (Pek cok cgi programi
barindiran sitelerden bulunabilir)

2. Bir haberlesme listesi acar, her uyeyi o listeye kaydedersiniz.
Genellikle listecilerin uye veritabani salt metin oldugu icin eklemek
kolay olur. Listar, listproc (kurulumu zordur), mailman oneriyorum.
Majordomo kullanmayin, bu kadar cok uye sayisinda performanstan
hosnut kalmayabilirsiniz ve caniniz yanabilir.

/etc/aliases da bu is icin verimli degildir. En iyi cozum, e-postalari
kademeli gonderece bulten (newsletter) ya da mailman benzeri bir e-posta
listesi olacak.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S