[LINUX:26105] gelecek linux iyidir

From: huseyin er (yesildemir2@angelfire.com)
Date: Sun 11 Mar 2001 - 19:40:29 EET

i~in teknik k}sm}n} bilmiyorum arkada~lar ama;linux merakl}s} bir gigepi burnunda kullan}c} olarak ~unu svyleyeyim ki; ben hem red hat 7.0 hem de mandrake 7.2'yi makineme kurdum. fakat ikisinde de dopru d|r|st internete bile baplanamad}m. bunun yan}nda bir s|r| program falan gal}~m}yordu bu dap}t}mlarda. yani s|rekli problemlerle kar~}la~}yordum. fakat gelecek linux'ta hemen internete, hem de iyi bir h}zda bapland}m ve i~letim sisteminin t|m uygulamalar} da sorunsuz bir ~ekilde gal}~t}.

~u an makinemde gelecek linux y|kl| durumda ve kald}rmaya da niyetim yok. adamlar} hepinizin huzurunda tebrik ediyorum. bence kendi aram}zdan g}kan gal}~malara kvstek olmamak laz}m

selam ve sevgiler

Who needs Cupid? Matchmaker.com is the place to meet somebody.
FREE Two-week Trial Membership at http://www.matchmaker.com/home?rs=200015