[LINUX:26095] garip internet baglantisi (ilginc)

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sun 11 Mar 2001 - 07:06:12 EET

selam,

   redhat 70 yukledim biraz once bilgisayara. (pentium 3 128mb) hersey ok.
Sorunsuz kuruldu. Network de cikiyorum internete. ethernet ayarlarinida
zaten setup esnasinda soruyor oradan da yaptim. Daha oncede ayni makineye
redhat 70 kurmustum, o yuzden bu sefer olusan olay o zamanlar basima
gelmemisti. sisteme login olduktan sonra (ilk olarak kendi user name ile)
routere ping atmayi denedim. Fakat reply larin cevap suresi 24683 ms ye
kadar cikiyodu. RH network watcher gibi bir tool var, oradan bir bakayim
dedim, 600 byte civarinda bir baglanti sozkonusu. Root olarak denedim ayni
sey. Netscape i calistirayim dedim, hic bir sayfa gelmiyo, timeout oluyor.
Bilgisayar multi boot oldugundan icinde win98 de var. normalde yahoo ya
ceksem 78 ms de geliyordu. (eskiden yada win 98 den). Neyse bende win 98 den
boot ettim makineyi tekrar ayni adresi (gateway'i) ping ettim bu sefer ok,
bir sorun yok. Acaba neden boyle bir problem oluyor. (network'u kontrol
ettim herhangi bir dusus yok, hersey normal.) bu arada baglanti t3 yani,
dial up falan degil.

Tesekkurler.