[LINUX:26089] Re: scanner

From: krumm (yermiz@bir.net.tr)
Date: Sat 10 Mar 2001 - 20:13:58 EET

On Sat, 10 Mar 2001, you wrote:

> herkese selamlar gelecek linux kullanıyorum gelecek linux sistemimdeki herşeyi tanıdı hiç bir problem yok ama bi türlü bendeki scanneri nasıl tanıtıcam onu bulamadım scannerim mustek6000p nasıl tanıttıracam ben bunu yardım ederseniz sevinirim sırf scanner yüzünden windowsa mahkum olum

Gelcek linux ile birlikte geliyor mu bilmiyorum ama Sane adlı programı
kullanabilirsiniz.Gimp plugin desteği falan da var...Ben de sizinle aynı
scanner'ı kullanıyorum,prg. bu scanner'ı destekliyor.Yalnız prg. sisteme
scanner'ı tanıtmak için yeterli değil.Nasıl tanıtılacağını ben de bilmiyorum.=)
Kudzu işe yaramamıştı..Scanner bir şekilde /dev/scanner altında sisteme
tanıtılmış olmalı.
 Birileri scanner'ın sisteme nasıl tanıtılacağını açıklarsa ben de mutlu olurum.

Sevgi&Saygı