[LINUX:26083] Ag sorunu

From: kocnet_bilgisayar (kocnet_bilgisayar@mynet.com)
Date: Sat 10 Mar 2001 - 15:12:59 EET

Selam arkadaslar

Daha oncede yazmistim
Bir linux makina var ve 155mbit/s ile uyduya bagli ve buna windows
makina bagladim onunda internete cikmasi icin
Linux makinaya
ikinci etherneti taktim ve 192.168.0.1 olarak tanimladim
ilk ethernet 212.174.113.113 ipsinden internete cikiyor.
windows makinede
192.168.0.2 olarak tanimli hersey tamam internete cikiyor fakat cok
cok yavas bu neden olabilir

Bana herseyi bastan anlatabilirseniz sevinirim
Herkese iyi calismalar