[LINUX:26031] internet baglantisi

From: Erdal Karayazı (erdalkarayazi@hotmail.com)
Date: Tue 06 Mar 2001 - 09:47:18 EET

Herkese merhaba,
Gectiğimiz aylarda sistemime Mandrake 7.0'i kurdum. Ve bir takim zorluklari
asarak ses kartimi ve modemimi (cirrus Logic 33.600 v.34 pnp ISA)
tanitabildim. Windowzla yaptigim herseyi linux ile yapabildigimi gormek beni
sevinirdi. (ozellikle licq ve gnapster programlari) Simdi ise bir haftaya
yakin bi suredir internet baglantisinda problem yasiyorum. kppp ile dail-up
baglantisini daha once yapabilmeme ragmen simdi gerceklesmiyor. Yani modemi
goruyorum, numarayi ceviriyorum, baglaniyorum ama 15 saniye sonra baglanti
kopuyor. Sizce sorunu nerde aramaliyim? kppp'den kaynaklandigini dusundum ve
alternatif numara ceviricileri aradim. dip'i buldum ama komutlari
bilmiyorum. Deneyimlerinizi paylastiginiz icin tesekkurler.
Saygilarimla,
Erdal