[LINUX:26023] MySQL ve C++

From: U. (umut@asyaweb.com)
Date: Mon 05 Mar 2001 - 22:11:27 EET

Offtopic biraz ama bilen vardir:

MySQL'e C++Builder 4/5 ile baglanmak istiyorum. Onerilen methodlar
icinde MyODBC kullanarak mevcut database componentlerini kullanmak
var. Ancak benim istedigim mysql'in tipki php'de oldugu gibi esnek
ozelliklerinden faydalanabilmek.

Bunun icin dokumantasyonu okudum ve MySQL dagitimi ile birlikte gelen
include ve lib dosyalarini kullandim. Ancak ne yaptiysam yapayim lib
dosyalarini tanitamadim. Ustelik include dosyalarinda da hata
veriyordu (bunlari duzelttim ama standart bir include dosyasinin,
ustelik windows surumu, ne diye hata verir. Path hatalari degil, baya
parametre hatalari)

MySQL++ diye bisi buldum, hevesle atladim, ama ne goreyim: o da
libmysql.lib istiyor compile etmek icin. Ama bir turlu bu lib
dosyasini Builder gecerli kabul etmiyor. Coff2Mof gibi bir conversion
tool ile convert etmek istedim, hata verdi, kabul etmedi.

Oyle kastim boyle kastim olmadi. Hani diyorum, kazara yapan varsa bir
yardim etsin, ya da yol gostersin.

Hepinize iyi bayramlar, iyi tatiller...