[LINUX:26019] Re: Swap / RaM ?

From: ali_vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Mon 05 Mar 2001 - 12:09:57 EET

linux un ramdan yememesi tabiri yanlıs olur yer
swap tan ziyade actıgın uygulamalar gercekten iyi bellke tuketırler bunun
ıcın oncelıkle 32 ramlı bır sısıtem ıcın tavsıyem
hafif bir pencere yonetıcısı secmen tavsiyem qvwm 2 mb yer kaplar ktop vey
gtop
ile az bellek yiyen uygulamaları kendı zevkine gore secmen lazım ancak licq
unun tam bir ram canavarı
oldugunu soyleyebılırım

Saygılarımla
M.Ali VARDAR