[LINUX:25942] YNT: YNT: Re: https yi engellemek..

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Thu 01 Mar 2001 - 20:28:53 EET

Izin ve izinsizlik durumunu neye gore belirliyorsunuz. Proxy
authenticaiton mi? yoksa IP duzeyinde mi? Pek efektif
olmamakla birlikte, izinsiz win clientlardaki browserlarda
proxy ayarlarindan advanced setting de Secure satirinda proxy
IP sini kaldirmakta bir cozum. Ama tabi kullancilar browser
ayarlari ile oynamayi biliyorlarsa bu pek iyi bir cozum olmaz.

Saygilarimla,
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.