[LINUX:25926] Internet Haftasi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 01 Mar 2001 - 14:51:59 EET

Merhabalar,

Bildiginiz gibi 9-23 nisan'da tum turkiye'de Internet haftasini
kutluyoruz. Bu konularda herkesten kataki bekliyoruz:

1. internethaftasi.org.tr webindkei logolardan begendinizi
yerlestirebildiginiz her yere yerlestirin.

2. hafta kapsaminda, yapabildigimi z her yerde linux seminerleri
vermek istiyoruz.
Ankara'da muhakkak olacak. Istanbul'da yapabiliriz diye umut
ediyorum.
Konya, trabzon, izmir'de kolayca yapabiliriz ornegin.
Herkes ucundan tutarsa birseyler yapabiliriz.

3. Bu listede olan herkesin, kendisine oncelikle ben ne yapabilirim?
sorunu sormasini sormasini rica ediyurum. Birseyler yapabilecek durumda
hisseden herkesin bir adim one cikmasini rica ediyorum.

Ayrica, hafta icinde yapilacak seminerlerde hangi konuya oncelik
verelim, o konuda bize fikri verebilirseniz sevinirim.

bilgi@internethaftasi.org.tr

info@lkd.org.tr

adreslerine yazabilirsiniz.

Saygilar