[LINUX:25923] Re: 2 soru...

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 01 Mar 2001 - 14:50:56 EET

Selamlar..

On Thu, 01 March 2001, Bariş Ankay wrote:

> [...]

Bu sitede client tarafiyla ilgili pek bir dokuman yok. Fakat caldera'nin eskiden NetWare emulator olarak dusunulmus, son derece guclu bir yazilimi vardi. Caldera web'inde de client tarafiyla vs. ilgili genis dokumanlar okumustum. Ama sizin Linux'tan netware'e baglanmaniz icin interneti alt ust etmenize gerek yok

man mount ncp ile ilgili satirlara veya

ncpmount --help
man ncpmount

ile gerekli her bilginin oldugu genis bir dokumana ulasabilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com