[Linux] off topic samba unix win ve alternatifler

From: feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Sat 30 Jun 2001 - 13:52:56 EEST

Selamlar
off topic için ayrıca özür dilerim

ama hali hazırda kullanmakta olduğum unix sistemindeki bazı şeyleri listeye anlatmak istedim.

SCO 5,04 kullanıyorum. bu özellik linuxta varmı bilmiyorum
    server a visionfs diye bir program kuruluyor. bu program ile win makinadan sco server tıpkı başka bir win makinaymış gibi görülebiliyor. öyleki sco dll vs dosyaları tam olan aynı dizinde bulunan win programlarını da win bir makinanın penceresinden çalıştırabiliyor. bazı visionfs doysalarını karoştırıken SMB diye bir olaya denk geldim. bu durumun samba ile ilgisi varmı. samba dışında acaba böyle bir çözüm linux üzerindede mevcutmu

doğrusu samba yı gelecek üzerine kurup win makinalara bağlamak pek mümkün olmadı. bu da benim yeterince vakit ayıramamamdan oldu. ancak bahsettiğim ürün ü kurmak ve başka bir makinayı görmek 10 dakikalık iş. üstelik serveri ağ kamşularından görebilmektesiniz.

Sevgi ve selamlar,
feramus