[Linux] Re: Bad Sector ?

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 16:33:37 EEST

windows üzerindeki programlari kullanmaktansa, GNU lisansi altinda
gelistirilmis, linux altinda calisan "parted" kullanabilirsiniz, daha önce
lazim olmadi ve kullanmadim ama http://www.gnu.org/software/parted/
adresinden inceleyebilirsiniz, ayrica bazi crash durumlarinda LILO
bozulmalarinda etc.. kullanmak icin Crash Recovery Kit for Linux
http://www.crashrecovery.org adresinden incelemenizi öneririm.

iyi calismalar