[Linux] Ynt: Re: win2000 magazine

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 13:45:34 EEST

Merhaba,
    Sayin arkadasim, burada kimlerin nasil bir tecrubeye sahip oldugunu
biliyormusunuz merak ettim, kacimizin 80 lerde oem yaptigini veya
yurtdisindan hangi teknolojileri Turkiyeye tasima sevdasinda oldugunu
biliyormusunuz ? , boyle beylik kelimeler kullanmamaya dikkat ederseniz en
azindan beni cok sevindirirsiniz, 80 lerde oemden fazla islerde yapiyorduk,
vm/sp s/370 assembler ile iyi sayi toplatip cikartmayi denedinmi ?, bir
sinclair islemci ile step motora yol vermeye calistinmi ?, vs.vs.
selamlar hoscakalin.