[Linux] Re: savunma grubunun dikkatine

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 13:44:37 EEST

On Fri, Jun 29, 2001 at 01:15:18PM +0300, Tanju Aktug wrote:

> MS raporunda sozu edilen TUViT firmasinin karsilastirma raporunun
> ingilizcesini benim ftp'ye yerlestirdim.
>
> ftp://www.kongresi.net/linux/tuvit_raporu.pdf
>
> Adresinden ulasabilirsiniz. Rapor ingilizce yazilmis ve Microsoft
> tarafindan ismarlanmis.
>
> Firmanin adi ilginc. Almanlarin TSE'si TUV kisaltmasini kullanir.
> Bunlarda benzer bir kisaltmayi firma adi olarak secmisler. Kuruldugunda
> bu adla degilmis...
>
> Siteleri almanca
> http://www.tuvit.de

Hocam mumkunse savunma listesine uye olun. Ilk 4 kisi haricinde 3 kisi uye olmus. Yoksa zorla uye yapacagim :) bi sey demeseniz de zorla dinlettirecegim :) saka bir yana biraz daha ilgi lutfen.

Ey Microsoft'un bas dusmani Serdar Koylu, bekliyorum seni...

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --