[Linux] MSin linux Raporu & Linux Savunma Calisma Grubu'na katilin

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 11:07:39 EEST

On Fri, Jun 29, 2001 at 01:13:34AM +0300, ilker wrote:

> Bu listeye gelmedi sanırım.
>
> Açıkçası yorum yapmakta zorlanıyorum >: (
> komik ötesi, sinir bozucu vs vs....... amaaaan M$ işte..
>

> http://www.microsoft.com/turkiye/windows/LinuxReport.doc
>

> ilker....

Dikkattttttttt!!!! sonuna kadar okuyun

Word'um olmadigi icin o dokumani okuyamadim. Ama muhtemelen bendeki dokumandir. HTML'ye cevirip biryerlere korsaniz onunla da ilgileniriz.

Microsoft'un bu iddialarina cevap hazirlamak icin bir liste olusturdum.

Herkesi bu listeye davet ediyorum.

Uye olmak icin listar@acikkod.org'a mail atin.

Baris Ozyurt, Burak Dayioglu, N. Ersen Siseci zaten listedeler. Berk'den liste ve web icin yanit gelmedi. Dun onu bekledim, bosa gitti. Bugun daha bekleyemeyecegim. Biran once calismalara baslayalim. Olay sicakligini korurken cevabi hazirlayalim.

Iddialara baslik baslik cevap verecegiz. Hergun bir baslik 10 gunde savunma hazir hale gelir.

Bugun 13:00'a kadar liste uyeliklerinin yapilmasi icin bekleyelim. O saatten sonra ilk iddiayi yanitlamak icin kafa kafaya verelim.

iddia1'e http://www.acikkod.org/savunma/idda1.html 'den ulasabilirsiniz. Gerekirse listeye de postalayacagim.

NOT: M$ ajanlari da katilabilir. En azindan linux felsefesinin nasil calistigini ogrenmek icin.

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --