[Linux] Ynt: Re: belirli bir ip demetine izin (OFF TOPIC)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 01:12:43 EEST

Selamlar..

>Ama bunu yapmasini coluk-cocuktan beklemeyin. Hukumet adina calisan
>birimler
>disinda kimsenin gerekli buyuklukte islem gucune sahip paralel
>bilgisayarlari
>kullanmasi mumkun olamamali. Islemgucu gereksinimini hesaplayaniniz oldu
>mu?

Var. Gercekten buyuk rakamlar cikiyor. Ama Intel ile AMD boyle acimasiz
rekabete devam ederse, bir kac yil icinde sanirim tek bir masaustu olmasa
bile, bir sirketin muhasebe departmanindaki ag uzerinde bunun icin gerekli guc
olacak gibi. Bazen korkuyorum dogrusu bu basdondurucu hizdan. 440 MB HD, 4 MB
RAM ile bir AS/400, 1996 yilina kadar bir cimento fabrikasini idare etmis
(Sivas Cimento, LaFarge). Bugun uretim daha dusuk, personel sayisi daha az.
Ama yuzlerce MB RAM'li, onlarca GB HD'li COMPAQ serverler yetmiyormus,
yenisini almaya gidiyorlar.

Saygi ve sevgiler..