[Linux] Re: Desktop için en iyi Linux hangisidir?

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 17:46:01 EEST

On Thu, 28 Jun 2001, Hakki Calik wrote:
> Arkada=FElar masa=FCst=FCnt=FCnde kullanmak =FCzere hangi linux+office uy=
gundur.
> Redhat m=FD?, Mandrake mi? Gelecek mi? Corel Linux mu?
> T=FCrke=E7 deste=F0i olacak. Office mofis hepsi linux da olsun.
> ne dersiniz?.

Merhaba,

Hangi dagitimi sectiginiz bence cok onemli degil, yukarida saydiginiz tum
dagitimlar zaten masaustunde de oldukca basarili. Sadece Corel Linux'un
Turkce destegi biraz eksikce, o da eklentilerle tamamlanabiliyor. Bu
nedenle "zevkler ve renkler tartisilmaz" diyorum :-)

Bu arada, Gelecek Linux'un 1.1 surumu tamamen masaustune yonelik olacak.
Paketlerin secimi asamasi neredeyse bitti. Ancak 3 CD'lik bu dagitimin
sadece ilk CD'sini son kullaniciya yonelik olarak dusunuyoruz. 2. CD dikey
masaustu uygulamalari, 3. CD ise sunucu programlar ve gelistirme
araclarini icerecek. Tahminen Agustos ayi sonlarinda cikmasi planlaniyor.

Bu arada calismaya katilmak isteyen arkadaslar (ozellikle dokuman
yazarlari ve grafiklerler!) icin kapimiz her zaman aciktir. Dileyen
herkesi gelecek-gelistiriciler@gelecek.com.tr listesine uye yapabiliriz.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S