[Linux] Re: belirli bir ip demetine izin

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 14:20:07 EEST

Fatih Ozavci wrote:
> Yok ve dedigin dogru... bende datayi bu sekilde acarimi kastettim zaten... ornegin PGP ilede
> ayni mantik gecerli, eger adamin 2 anahtarida bendeyse private sifresinide bilmek sorundayim...
> bak ne gusel anlastik iste yaw :-) su anlatma sorunlarimi asmam gerekiyor sanirim... :-)

Fatih Bey,
Ne yazik ki henuz anlasamadik. PGP'deki benzerligini anlatmaya
calistiginiz "sifre"'nin buradaki
durum ile alakasi yok. Siz ozel anahtari korumak icin kullanilan erisim
PIN'inden soz ediyorsunuz
ki bu buradaki hic bir seye benzemiyor. :)

Anlasacagiz, anlasacagiz... Sabir biraz... :)

sevgiler, selamlar,
-bd