[Linux] LINUX'da DONMA PROBLEMI

From: Bayram (bayramlinux@yahoo.com)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 11:46:02 EEST

merhaba arkadaşlar, önceki maillerimden birinde LINUX'umun donduğunu
belirten bir mesaj göndermiştim. arkadaşlardan biri Window Maker'i yükle

düzelir hem o daha hızlı demişti. herneyse yükledik Window Maker'i yine
bir önceki mesajımda geçen gün yolladım sanırım Window Maker çalışmamaya
başladı ama her nedense aniden kendi kendine düzeldi problem ve Window
Maker'ı kullanıyorum iyi güzel de hala daha Linux'umda donmalar devam
ediyor. mesela biraz önce internete bağlanmak için kppp'yi, xmms'yi ve
bir de netscape'i tıkladım açılsın diye kppp açıldı diğerleri açılmadan
ekran yine dondu CTRL+ALT+F2 F3,F4 gibi hiç bir tuş işlemiyor.
göstergeler de ram veya cpu'nun nerdeyse %80-90'ını kullandığını
gösteriyor her seferde. cpu'um 166 mmx ve ram'ım da 64 mb sd-ram 66 mhz.
bu sorunu nasıl giderebilirim ? 64 mb sd-ram veya cpu yetmiyor mu yani
linuxa ? o değil her sefer resetlemek zorunda kalıyorum ve bu da her
seferde inode arayıp siliyor falan bunun hdd'e zararı yoktur inşallah.
bu arada linux gelecek 1.0 ama kernel 2.4.4 ile update edilmiş. herneyse

bu kadar çok yazımı okuduysanız ve yardımcı olursanız çok sevineceğim.
size de iyi çalışmalar,
saygılarımla,
bayram