[Linux] Re: listeden email adresimi sildirmek

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 00:43:53 EEST

ErkaN wrote:
> Liste admini kimdir bilmiyorum ama, Görkem hocadan Berk Demir diye birisinin
> email adresini aldim ona 3 defa email attim bir defa cevap geldi

O, "birisi" olarak cevap verme geregi duyuyorum.

> -- Lütfen webarayüzünü veya listar@linux.org.tr adresini kullaniniz!!!!

Sondaki unlemleri katarak daha etkili hale getirmissiniz. Takdir ettim.

> Webarayüzünden listmastere belki 5 tane email attim hic birine cevap
> gelmedi...

listmaster'a 3 kez e-posta atmissiniz 2'sine cevap almissiniz.
Kisisel e-posta dizinimde bu e-posta'lar mevcut. Lutfen carpitmayalim.

Kullandigimiz liste yoneticisi yazilim, aynen web sitelerindeki gibi
cookie mantigi ile calisir. Tek fark, cookie'lerin sunucu tarafinda
tutuluyor olmasidir. Dogal olarak her cookie'nin de bir kullanim suresi
vardir. Su anki sistem de bu sure 3 saattir. Eger 3 saat icinde
onay bekledigi isleme cevap alamazsa bu yazilim, "No such cookie"
hatasini dogal olarak dondurecektir. Cunku cookie'nin suresi asilmistir
ve artik oyle bir cookie yer almamaktadir.
Bu cookie suresi de su andan itibaren 1 Gun olarak uzatilmistir.

Loglardan goruldugu uzere, (benim sayabildigim) 6 kere unsubscribe icin
sizden onay istenmis. Bunlarin hic birine cevap alinamadigi icin de
cookie'ler surekli expire etmis.

Sorun cozulmustur.
Sizi listeden cikarttim. Hayirli olsun.

<LISTE UYELERINE GENEL HATIRLATMA>

Listeciye gonderiginiz komutlarin, mutlaka listeye uye oldugunuz
adresten gonderilmesi gerekmektedir.

'ali.veli@4950.com' adresinden uye oldugunuz listeye,
'cin.ali@4950.com' adresinden komut gonderirseniz ya da
'cin.ali@4950.com' adresine forward ettiginiz 'ali.veli@4950.com' adresi
adresinden
cevap verirseniz, ELBETTE sonuc alamazsiniz.

Komutlar ve onaylar gonderdiginiz e-posta adresinin ucunda,
bir YAZILIM yer almaktadir; dusunebilen ve esnek kararlar
verebilen bir yapay zeka veya gercek bir insan DEGIL.

Lutfen sadece sikayetci olmanin yaninda, nasil bir sorun ile karsilastiginizi, eger bir hata mesaji goruntuleniyorsa bu hata mesajini ve bu mesajini ne yaptiktan sonra aldiginizi MUTLAKA gonderdiginiz e-postaya ekleyiniz.

--

listmaster@linux.org.tr, listar-owner@linux.org.tr adresleri, Linux ile ilgili teknik problemlerinize cozum arayacaginiz yerler degildir. Liste uyesi olmasina ragmen, insanlarin bu adreslere Linux (ve hatta Windows 2000) ile ilgili problemlerini atmalarina bir anlam verebilmek pek mumkun degildir.

...Dogal olarak bu sorulariniza buradan cevap alamazsiniz.

Ardindan, *kufur* iceren veya "niye cevap vermiyorsunuz" benzeri mesajlar atmalari ise basli basina sosyologlarin arastirmasi ve anlamlandirmasi gereken bir konudur.

Son olarak: -----------

listar@linux.org.tr listeci@linux.org.tr adreslerinin ucunda MAKINA

listar-owner@linux.org.tr listmaster@linux.org.tr adreslerinin ucunda INSAN

...yer almaktadir.

Lutfen bunu aklinizda bulundurarak bu adreslere mesaj/komut/onay gonderiniz.

</GENEL HATIRLATMA>

Saygilarimla,

Berk Demir L K D ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.