[Linux] FW: Re: win2000 magazine

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 02:23:29 EEST

yazar benimlede kisisel mail adresimden temasa gecmisti sanirim
kendince en dogru yolu uyguluyor bunun icin onu kinayamam ali
bey sizinde katildiginiz paragrafa yazarin kendisine de
gonderdigim bir paragrafla cevap vereyim .
yazarla maillesmemizde onun fikirleri ile benimkiler karismasin
diye durumu belirterek buyuk harfler kullanmistim yeniden yazacak
kadar vaktim olmadigi icin copy paste yapiyorum

KAYNAK KODUNUN ACIK OLMASI ALIN BUNU KENDINIZE GORE DEGISTIRIN
OYLE KULLANIN DEMEK DEGILDIR. ISLETIM SISTEMININ YAPISINI
ILGILENEBILECEK GOZLERE ACMAK DEMEKTIR.
KAPALI BIR KODUN NELER YAPTIGINDAN EMIN OLAMAZSINIZ AMA ACIK
KODUN DOGASI GEREGI BUNDAN EMIN OLURSUNUZ EGER O KOD YANLIS
BIRSEY YAPIYORSA DUNYA UZERINDE KODU INCELEYEBILECEK SEVIYEDEKI
BINLERCE INSANDAN MUTLAKA TEPKI GELIR SIZINDE YAPILMIS YANLISTAN
EN AZINDAN HABERINIZ OLUR.

TURKIYEDE TURKUAZDAN SONRA PEK COK LISTE PROGRAMI GELISTIRILDI.
SU SIRALAR PHP PROGRAMCILARININ COK RAGBET ETTIGI PHPED ISIMLI
DEVELOPMENT ORTAMI BIR TURK (USTELIK IT CI BILE DEGIL SANIRIM BIR
DOKTOR) TARAFINDAN YAZILDI. TURKUAZ DISINDA GELECEK LINUX ISMI
ILE TURKCE BIR DAGITIM GUNDEMDE. BU KONULARDA YA BILGI
EKSIKLIGINIZ YADA ART NIYETINIZ MEVCUT. TURKIYEDE HICBIRSEY
YAPILMADIGINI SOYLEMEK ABESLE ISTIGAL CUNKU.

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.