[Linux] Win2000 Magazine geyiklikleri

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 15:19:00 EEST

Merhabalar

Bizim Win2k ci bu listeyi takip ediyor/veya ajanlari var, asagida ispati var

Bana ail atmis cevap veriyim mi ki iyi bir doseme dusunuyorum,
yoksa dernek cevabimi beklemeliyim

Saygilar

Murat hocam,

Salak oldugumu düsünebilirsin ama ah bir de söyledigim seylere söyle
akillica, salak olmayan yanitlar da verebilseydin, verebilseydiniz.

Murat hocam,

Ben kendimi begenen bir adamim. Yazdigim kitaplara bakinca kendimi
begeniyorum, verdigim egitimlere bakinca kendimi begeniyorum. Çünkü ben iyi
bir yazarim ve iyi bir egitmenim. Ama en çok begendigim yönüm ne biliyor
musun? Kötü yetistirilmis Türk okumus yazmislarinin tersine bende takdir
edebilme özelligi var hocam. Bir baskasinin yaptigi güzel bir isi (müzik
eseri, kitap, yazilim, araba, ev hiç farketmez) takdir edebiliyorum. Kendi
meslegim alaninda da en çok Microsoft'u takdir ediyorum çünkü çok
çalisiyorlar hocam, çok güzel seyler ortaya koyuyorlar. Biz o kadarini
yapamiyorsak bile hiç degilse yapan adamlari takdir edelim hocam, olmaz mi?

Bir dön ve kendine bak. Hiç bir zaman geç degil. Takdir etmeyi dene hocam.
Sonunda birak iyi bir mühendis olmayi, adam olmak var hocam adam olmak.

Murat Yildirimoglu

iste mail ile ilgili herader bilgileri