[Linux] Re: win2k magazine

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 14:40:08 EEST

Hello Burak,

BD> merhaba,
BD> Linux Kullanicilari Dernegi olarak dergiye tekzip
BD> gonderelim. :) Ne dersiniz, yerler mi sizce? :)

BD> sevgiler,
BD> -bd

boşverin derim bir yönden.microsoftun xp deki arayuzunu geliştirmek
için aldığı linuxcu ve stardock firması menşeili programcılar, hatta
winnt çekirdeğini geliştirilmesindeki yapı taşı olan unix ci bir
programcı..bunları unutan bir firma çalışanı mensupları hatta şirketin
seviyesine inmeye gerek yohk derim.hatta yalakA grubune giren magazin
dergilerinin ve yazarlarınınkine hiç gerek yohk.zaten sırasıyla yalakB
ve yalakC grubuna giren It profrlarının seviyesine duşmeyede gerek
yohk.yedek dnslerini linux kurulu serverlara emanet edenler
bilir.bilmeyenlerde at gözlüğünü almışlardır bi gun pazardan
kullanıyorlardır şimdi.ama butun bunlara rağmen bizde kendi
reklamımızı yapsak veya yaptırsak diyorum.hiç olmazsa onların
seviyesine inip onlara eşit şartlarda adilane bir ortam sağlamış
oluruz.yoksa bu şekilde şanslarının olmadığı bir gerçek.

Sevgi Saygı Linux...
not:çığlık serisi korku filmini konu alan scary movie filmini izleyenler
bilir.matrixinde bu tur bir filmi çevriliyormus.bilin bakalım matrix
super serverında hangi sistem kurulu olacakmış...düşünün hadi hadi...

bilemediniz windows kurulu olacak.ee adı uzerinde komedi
filmi..hehuehehheeeee

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr