[Linux] window maker hatası

From: Bayram (bayramlinux@yahoo.com)
Date: Tue 26 Jun 2001 - 19:24:33 EEST

merhaba arkadaşlar,
window maker'ı ve gerektirdiği tüm library'leri internetten download
ettim. daha sonra ilk önce tüm library'leri daha sonra da window maker'ı

install ve readme dosyalarında dediği gibi özenle yükledim. en son
bilgisayarı bir restart yapıp deneyeyim dedim bakalım oldu mu diye ama
her
nedense kullanıcı ismi ve şifre'yi yazdıktan sonra girer gibi yapıp
tekrar gelip kullanıcı ismi ve şifre soruyor. yani window maker'ı bir
türlü başlatamadım. kde ile girip .xsession-errors dosyasına baktığımda
bana;

KiKbd: X11 error: BadWindow (invalid Window parameter)

hatasını veriyor. acaba bunun nedeni nedir ve hatayı nasıl
giderebilirim.
yardımcı olursanız sevinirim.
saygılarımla
bayram