[Linux] Ynt: qmail

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Tue 26 Jun 2001 - 10:22:19 EEST

selam

Enderunix'te ismail'in yazdigi dökümani takip ettiyseniz sorun olmamasi
gerek
kullanicinin erisimleri önemli,maildirmake ile düzgün bir sekilde
cur,new,tmp açildi mi,erisimler nasil,.qmail dosyasi içinde ./Maildir/
yaziyor mu.

aslinda dokumanda tarif edildigi uzere kurulum 15 dakikadan fazla
surmuyor,ama bir syntax kacirdiysaniz eger,mesela supervise'ta bulup
duzeltmesi uzun surebiliyor.

/var/qmail/queue altini taradiniz mi,beklediginiz mail mutlaka orada
bekletiliyordur,/etc/qmail queue ile baktiginizda ne goruyorsunuz.

Orhan Berent

Erol Sonmez <erol@orion.future.com.tr>