[Linux] qmail

From: Debian User (erol@orion.future.com.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 04:10:56 EEST

    Merhaba arkadaslar qmail kurdum sisteme ve ps ile baktigimda
    calistigini gordum ve Ismail Yenigul hocamizin qmail ile
    yazdiklarini da okudum fakat bir cozum yolu bulamadim.

    Sorun su consol dan mail gonderebiliyorum fakat herhangi
    baska bir yerden mail gonderemiyorum usa.net ten gonderiyorum
   mail gitti falan diyor ama nedense gelmiyor mail bana ve bir
    hata mesaji da vermiyor.

    Netscape communicator dan gonderdigimde ise Netscapes
    network connection was refused by the server.
    The server may not be accepting connection falan diyor.

     Yardimlarinizi bekliyorum

      erol