[Linux] C cgi derleme

From: kulkhan (kulkhan@eskod.com.tr)
Date: Mon 25 Jun 2001 - 16:15:10 EEST

Selamlar
Linux Apache icin hazirlanmis C de yazilmis cgi var.
bunu calistirdigimda
"BUG IN DYNAMIC LINKER ld.so: dynamic-link.h: 57: elf_get_dynamic_info:
Assertion
 `! "bad dynamic tag"' failed!" dedi bende yeniden derlemeye karar verdim.
Bunu make ile derlerken bazi include dosyalari olmadigi icin uyardi .
Bunlari ayni dizine attim o include dosyalarinda hata vermesede en son
olarak "stdio.h" isimli dosya icin hata veriyor. Bunu da ayni dizine
kopyaladigim halde hata veriyor.
Hata
"stdio.h:13: stdio.h: No such file or directory
make: *** [paycgi.o] Error 1"
hata nerede yardimci olabilirmisiniz.
Plartform : Debian Linux
tesekkurler