[Linux] Re: gnu linux dergisi

From: Fatih Özavci (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Sat 23 Jun 2001 - 11:52:23 EEST

ben bu oneriye katiliyorum.... abone olacaklar oncelikle ortaya ciksin
mesela... boylece gelirde rahat hesaplanabilir ve uzerine yatirim yapilirken
daha saglam dusunulebilir... ben ne kadar sure olacagi hic farketmez abone
olup pesin pesin odeme yaparim... umarim faydali olabilirim... ayrica
guvenlik anlaminda hic para lafi etmeden yazilarda yazabilirim ,
arastirmalar ve incelemelerde yapabilirim... (Nacizane bilgim kadar... Daha
iyileri var derseniz onlarada yardimci olurum...) bunlari bu gune kadar
yapamamamin nedeni islerimdeki yogunluktu ama artik sonunda kriz bizim
sirketide vurdugu icin sanirim bolca vaktim olacak hayirli bir ise
harciyayim bari.. herkese saygi sevgi linux... bolca gnu/linuxlu gunler...
her turlu caba icin bana ozelde mail atabilirisiniz...

Fatih Ozavci

Security Manager

fatih.ozavci@superonline.com