[Linux] Re: Ynt: Virtual Hosting???

From: Erhan (erhan@yargitay.gov.tr)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 17:13:47 EEST

NameVirtualHost 195.155.130.202:80 #işareti yok
Evet 195.155.130.202 http://linux.yargitay.gov.tr adresine ait. 195.155.130
4 ipli www.yargitay.gov.tr makinasının named'da hem linux hemde rehber
tanımlı herikisininde ip adresi aynı olarak verildi. Birol beyin yollamıs
oldugu linkdeki makaleyi daha onceden okumustum fakat gozden kaacirdigim bir
yer oldugunu dusunerek tekrar okuyacagim. Sonucu size bildiririm. YA ;"hadi
ya bunu nasil unuttum diyecegim birsey olacak " yada yeni birsey daa
ogrenecegim. İlginiz icin tesekkur ederim arkadaslar
İyi calismalar
Sevgi Saygi Linux