[Linux] Re: GNU/Linux Dergisi icin girisim!!

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 10:49:58 EEST

On Thu, Jun 21, 2001 at 03:23:18PM -0700, alper yilmaz wrote:

> merhaba,
> dergi icin bir oneri sundum arkadaslar!!..derginin
> cikmasi kimsenin ilgisini cekmiyormu?..
> ne diyorsunuz?
> sevgiler..
> --alper
>
> =====
> Free Your Mind!

Imtiyaz hakki benim icin onemli degil. Imtiyazi sizin olsun, ticari getirisi de. Yeter ki gnu felsefesine ve genel ahlak kurallarina uysun. Bunun sozunu veriyorsaniz ve her sayisinda ahlak ilkelerinizi yayinlarsaniz destege hazirim.

selamlar...

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --