[Linux] Re: GNU/Linux Dergisi icin girisim!!

From: Ismail Murat Dilek (cereta@blueyonder.co.uk)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 03:06:05 EEST

Selamlar,
Guzel Olur. Fakat Bu Listedeki arkadaslar nekadar ilgi gosterirler o biraz
supheli????
Umut Gokbayrak dedigi gibi sorunlar olacaktir. Bu konuda Iskocyadan
koseyazilari gibi Konularda elimden geldigi ve bilgimin yetecegi konularda
yardimci olmaya calisirim.
Umarim bu dergiyi basarirsiniz.

Simdilik bukadar bana direk yazabilirisniz

Ismail Murat Dilek
Bsc Computing Science