[Linux] socket belgesi+kodlar

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 13:12:13 EEST

Selam,

Gecen bir soru uzerine soket dokuman gonderebilecegimi soylemistim. Sonrasinda o dokumani isteyen baskalarindan bir hayli mail aldim. Bu nedenle daha once yazdigim dokumani yeniden gozden gecirerek guncelledim. Dokumani:

http://www.acikkod.org/baris-socket/

adresinde bulabilirsiniz. Tum belge, dosya ve kodlar zip olarak sikistirilip download imkani sunulmustur.

Bilen arkadaslardan ricam bir iki kisi gozden gecirip hatalar icin beni uyarsin.

yararli olmasi dilegi ile...

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --