[Linux] Panel duyurusu

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 02:30:44 EEST

Selam,

"Yazilim sanayinde destekler" konulu panelin duyurusunu yapmak istiyorum.
Linux'u yakindan takip edenlerin ilgilenecekleri konu ise Oguz Yilmaz'in
serbest yazilimda yasanan guclukleri panelde dile getiriyor olmasi.

Gordugum kadariyla IEEE / ODTU bir ogrenci kolu olmasina ragmen yuksek
performansli bir dernek gibi is goruyor. TBD Genc'in de katkilariyla bu
iki guzel olusum serbest yazilimi da hedef almis.

IEEE ODTU 2001 yilinda serbest yazilim konusunda faaliyet gostereceginin
sinyallerini vermisti. Turkiye'de ilk serbest yazilim yarismasini
yaptilar. Simdi kendi web sayfalarini yeniliyorlar (kendilerinden aldigim
haber bu), ve Turkiye Linux community'sini istikrarli ve tereddutsuz bir
sekilde icine alacak bir yapiyi gurultu cikarmadan olusturma cabasi
icindeler. Basarili olacaklarindan kuskum yok.

Cabalari bana Linux'un tanitimini yapmak icin "yoresellikten ulusalliga"
kavraminin ne kadar onemli oldugunu yeniden hatirlatiyor. Ilk defa ulusal
isletim sistemi kavramini ortaya attigimiz gun hayalimizdeki yapilanmayi
kanitliyor.

Bu calismalari kucuk, ama dinamik ve iradeli bir grupca yapiyorlar. Bize
de kendilerine tesekkur etmek ve is yapis yontemlerinden tecrube kazanmak
dusuyor.

KONU : YAZILIM SANAYINDE DESTEKLER
TARIH VE SAAT : 22 Haziran 2001, Cuma 14.00-17.30
YER : TUBITAK Feza Gursey Toplanti Salonu
KATILIM SARTI : Herkese Acik, ucretsiz

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S