[Linux] Re: Kmail

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Wed 20 Jun 2001 - 16:40:06 EEST

Cumartesi 16 Haziran 2001 16:06 tarihinde, Burcin Ozpinar şunları yazmıştı:
> selam
>
> Kmail kullanmaya yeni basladim ve outlook expressteki eski maillerimi kamil
> üzerine geciremiyorum yardim edebilrseniz sevinirim
>
> Burcin Ozpinar

KDE2 kullanıyor olmanız gerek öncelikle.
windows dizininizin olduğu disk bölümünü mount edin.
Ana menüde yardımcı programlardan KMail aktarıcısını çalıştırın.
Import folders from Outlook Express 5 seçip import butonuna tıklayıp
devam edin.
Bu program tüm maillerinizi KMail'e aktaracaktır.

Nilgün