[Linux] Re: sözlük

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Wed 20 Jun 2001 - 16:13:53 EEST

Çarşamba 20 Haziran 2001 10:09 tarihinde, Baris SiMSEK şunları yazmıştı:

> O sozcuklere, bilgisayar muhendisligi lisans derslerinde verilen
> karsiliklari Nilgun hanim'a duyurdum. Sanirim bu is icin de bir listeye
> ihtiyac var. ORganizasyonlar hareketlenmisken bu ise de dokunalim.

Bu lisans dersini veren hocanızın varsa e-posta adresini rica edebilir miyim?
Kayan noktalı sayı, birebir çeviri olmasına rağmen matematikte bunun karşılığı
gerçel sayılardır, bazıları gerçek sayılar hatta reel sayılar da der. Ama
kayan noktalı sayı denmez.

Bu konuda iddiam sürüyor. Gerekirse hocanızla tartışırım.

Nilgün