[Linux] tartisma konusu off topic

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 11:09:07 EEST

Merhaba Xlinux bey/hanım,
    uzgunum size hitapta isminizi bilmedigim icin zorlandim, tartismalara
taraf olmak gibi bir sorunum veya luksum yok cunku vaktim cok degerli
buradaki ve sizin gibi bir cok insan gibi, degerli arkadasim yaklasik 15
yildir BT sektoru içicde olan birisi olarak 50 bi rakami size abarti
gelmesin, hele vm/sp, vm/esa yollarindan gecen birisi olarak ispatli
mesnetli dayanakli olarak soyluyorum, siz 4341 sp s/370 veya s/390 ile
calismis olsaydiniz belki yazilanlari daha iyi anlayabilirdiniz, bilemiyorum
belkide calismissinizdir, bazi rakamlar abarti gibi geliyor degilmi ben
kendimden kucuk bir ornek vereyim, lisansta okurken bilgisayarin basin sabah
8 de oturup afedersiniz sadece ihtiyacim icin kalktigimi ve yemekte cay ve
simit ile gecirdigim araliksiz ve uykusuz iki gun bilirim, bazen o kadar
programa dalardim ki evdekiler okula telefon edip sistem yoneticisi ile
haber gondertir veya account lock ettirirlerdi :-))), inanmasi guc ama
boyleydi, buradaki kimsenin hic kimseye birsey ispatlamasi gerekmiyor zaten
herkesin belirli bir konumu isi gucu vs var, bu sizin seciminiz, kuzenim MS
sertifikasi aldi, ve bir ay sonra sistemi degistirdiler, cocuk simdi tekrar
sinava hazirlaniyor, cektiklerini ben cok iyi biliyorum, cunku bir cok
konuda benden yardim aliyor, pardon biraz uzun oldu, kisacasi sayin
arkadasim sen MS kullanabilirsin ama lutfen burada bazi realitelerri gorun
demeyin, inanin MS en az sizin kadar taniyoruz, ve buradan bakinca sizin
anlattiginiz gibi gorunmuyor, haa unutmadan evde maalesef esimin
calismalarindan dolayi windows/linux beraber kullaniyorum, ACAD ve MS e bir
suru lisans parasi odedik,- yemeyip icmeyip, linuxun bana maliyeti ise bir
kac cdrom parasini gecmedi, secim sizin istediginiz OS kullanin ama bizlere
birsey soylemek zorunda birakmayin, ve gelin linuxu biryerlere tasiyalim, MS
ulusal bir isletim sistemi olamaz artik ama iyi calisirsak belki bir veya
birden fazla ulusal linux dagitimi olusturabiliriz, selamlar iyi calismalar
dilegiyle.....