[Linux] Re: Kdevelop

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 21:50:52 EEST

Pazartesi 18 Haziran 2001 19:51 tarihinde, feramus şunları yazmıştı:
> Kdevelop nedir, nereden temin edebilirim.
> Vb ile zamanında program vazmış biri olarak kullanabilirmiyim.
>
> sevgiler
> feramus

KDevelop windows'daki VC'ye karşı düşer.
VB ile Linux'da birşey yapmak pek mümkün değil.
Şöyleki, gb adlı bir paket var, hemen hemen
vb ile aynı control'leri kullanıyor. Ama seviye
olarak VB-1.0 anca eder. Üstelik bir GUI ye
sahip değil. Olabilecek olan wine ile VB çalıştırabilir,
wine'ın izin verdiği ölçüde kod geliştirebilir.
(wine, ie çalıştıramıyor yani vb çalışsa bile
işe yarar birşey ortaya çıkmaz.)
gb ile Linux'a adapte edersiniz.. O da belki...
Ben denemedim. Sadece paketleri inceledim bıraktım.
O işe ayıracak zamanım yok.

Nilgün