[Linux] RE: [Linux] Ynt: [Linux] RE: [Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 18:07:10 EEST

Merhabalar

o maili hizli yazmam bayagi bir yanlis anlasilmama sebep oldu :-)

solaris ile ilgili su patch veya bu patch demedim, sadece patch ciktigi
zaman www sitesinde bakin yeni bir urun cikarttik ustelik bedava download
imkani var diye reklam vermiyor demistim, amacim Solarise laf dokundurmak
degil hashaaa (tamam tamam ben fanatigim, butun Unix ve turevleri butun MS
kaynakli OS lardan iyidir)

yanlis anlasildim
ozur dilerim