[Linux] Re: _[Linux]_Re:_Ynt:_Linux_neden_gerçekte_bedava_değil_-_En_Önemli_10_Neden

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 11:25:50 EEST

Selamlar..

Sevgili Murat, Kirk yillik seylere sey ogretmeye cikinca insan, boyle
mesnetsiz atislarda bulunur. Normal karsilamak lazim.. 50.000 Programin
herbiriyle yarim saat calismis olsaniz, 25.000 Saat eder. Buda 1041 gun
filan eder. O da 2.9 yil filan eder. Hic uyumadin mi ? Yemek de mi
yemedin diye sormuyorum. Daha Win98 cikali bu kadar yil oldu/olmadi
yeni doluyor. Arkadas bize 50.000 prg. calistiriyorum sorun olmuyor
diyor. Elbet bizim Linux/UNIX kokenli gecmisimiz icin bir makinede ayni
anda calisan 50000 farkli program bulunmasi dogal oldugundan, biz
boyle anliyoruz. Edebiyatta bir sanat vardi, kinaye miydi neydi ?
Abartma sanati (Yoksa da, artik oldu) Bu sanati icra etmeye ugrasiyor..
Bunu yollayalim da, McDonalds reklamlarinda kullansin. Kusuruna
bakmayin. Aklin yolu birdir. Yakinda yolun dogrusunu bulur..

Saygi ve sevgiler..