[Linux] export ? = msgfmt

From: TAY Ahmet (ahmettay@yahoo.com)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 19:40:08 EEST

Selamlar,
Mandrake kullaniyorum ve bir yerlerde pot dosyalarini
msgfmt ile derleyip /usr/share/locale/tr/LC_MESSAGES
içine atınca programın tuerkce calışacağını okumuştum.
linuxuun türkçeyi algılaması için export="LANG=tr"
yazmak gerektiğinide irc serverlardan öğrendim.
Fakat gene programı türkçe çalıştıramadım.

Yardımlarınız için teşekkürler