[Linux] library hatalari

From: Ali AKPIN (aakpin@yahoo.com)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 19:32:34 EEST

sistemi (mandrake80)kurduğumdan beri paket kurarken, kaldırırken vs sürekli
hata
alıyorum.
Bir paketi kuracağım zaman 20'ye yakın lib hatsı alıyorum her şeyi --nodeps
kurmak zorunda kaliyorum (ama sonuçta çalışıyor), aslında lib namına ne
varsa kurdum sanıyorum. Her rpm komutunda da
[root@PC /root]# rpm -q rpm
dbiTagsInit: unrecognized tag name: "Requirename" ignored
dbiTagsInit: unrecognized tag name: "Providename" ignored
dbiTagsInit: unrecognized tag name: "Conflictname" ignored
dbiTagsInit: unrecognized tag name: "Triggername" ignored
rpm-4.0-26mdk
[root@PC /root]#
şeklinde hata alıyorum. Ancak bazı programlar sanıyorum bu yüzden sık sık
çöküyor. Bunun dışında her şey gayet güzel çalışıyor. Aynı CD ile farklı PC
de (sadece install CD) kurduğum
sistem ise hatasız çalışıyor. Lib hataları hep Glib (tüm versiyonları,
compat dahil) dosyalarının bulunamadığı şeklinde. Bir yerde bir eksik var
ama nerede? rpm --rebuilddb birşey değiştirmedi.
Saygılar.