[Linux] diski bölme

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 16:20:51 EEST

Merhaba, biraz fikre ihtiyacim var.

Server/fw/proxy amacli bir linux kuracagim, cok fazla yükü olmayacak. 20 GB
diskim var. /home dizinini ayri bir partition yapmak istiyorum. Nedeni
squid'in cache'ini oraya koyacagim ve diger home dizinlerindeki upload ile
dolma olayinin sistemi etkilememesi icin düsündüm. Sonra aklima /var dizini
geldi, fw olunca log dosyalari biraz artiyor, onlari da /var/log'ta tutarim
herhalde. Ona da ayri bir part. ayirsam mi dedim. Sonra da /usr dizini var,
derledigim vs programlari /usr/local altina koyuyorum. :)

Simdi 50 tane part. yaratip abartmis olmak istemiyorum, ne tavsiye
edersiniz?

iyi günler

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr