[Linux] Re: off topic

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 14:12:48 EEST

On Wednesday 13 June 2001 12:43, you wrote:
> Merhaba,
> bizim bir server sakaya ihtiyacimiz var temin edebilecegim,z adres veya
> telefon bilen arkadaslar varmi ?, unutmadan asus T5-10 S30 olmayacak onlar
> bizde var yeni bir server icin gerekiyor, zaten asus diye sattiklari elan
> vital ee20 serisi kasa, bir suru yere sordum kimse cevap veremiyor belki bu
> konuda bilgisi olan vardir, SCA Bay olmasi gerekiyor modul elimisde var Bay
> olmasi yeterli v.s., vaktinizi aldigim icin ozur dilerim herkese bol
> *nixli ve iyi calismalar dilegiyle....
>
> irfan.macit@inetd.org.tr
> [...]

www.cizgi.com.tr

Tyan mobo lar icin yeni kasalar var. Uzerinde sca hot swap bay da var. Dual
PS de var.

Birde

419 00 41 den Fatih Gunendi ile gorusmmeni tavsiye ederim... Onlardada 7 bay
li bir kasa var. BIraz degisik. Dual PS, Ama sca falan yok onlar icin extra
disk bay alman gerekiyor

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr