[Linux] Re: bay swap

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 11:40:51 EEST

On Tue, Jun 12, 2001 at 01:17:25AM -0700, serkan gulten wrote:

> red hat kudzu diye program vardı ve deviceları ordan
> tanıtabiliyorduk mandrake de bir dene istersen

/dev/hd? seklinde bir device'dir CD-ROM. mkdev komutunu deneyin. /dev dizininde zaten bir script var bunun icin.

/etc/fstab ile alakasi yok. Yalniz /dev altinda hd? nedir artik dene yada biliyorsan yontemini hesapla. /dev/hdd gibi birsey olabilir mesela. mkdev /dev/cdrom'u da deneyin. /ddev/cdrom tanimli bir cihazsa o da olur.

/usr/src/linux/documentation/devices.txt gibi bir dosya var. Path'i yanlis hatirliyor olabilirim. Daha teknik bilgi icin ona bakabilirsiniz...

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --