[Linux] Re: QT ve GTK

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 11:25:59 EEST

XWindow programciligi toy diyebilirsiniz. Gelismis ve genis degil. Butun linuxu kucaklayamiyor. Tam entegre edilmemis sistemler birbiri ile.

QT ve GTK fena degil. Zaten elinizin altinda C var. Herseyi yapabileceginiz. Ancak bunlari programci kullanmak zorunda. Toollar cok kisir.

Ben Kylix'i degil, QT ve GTK'nin bu library'leri kullanan programlama araclari yapmasini bekliyorum. Bunu en iyi onlar yapar.

Yol var, arac yok...

On Tue, Jun 12, 2001 at 11:06:32AM +0300, PCc0d3r wrote:

> neden linux'da x window altinda calisan program yazmak bu kadar zor. ben bi
> ara kafayi iyice gtk ile bozmutum ama yapabildigim tek sey saat'ti =). e
> diyeceksiniz glade ile hazir saat koyabilirdin. ama uzmanlarin dedigine gore
> glade ile buyuk bir program yazmak zor oluyormus. onun yerine kendi
> kodlamamizla herseyi yapmak daha iyiymis.
> sonuc olarak ben artik pes ettim. varsa yoksa bu yazin ortasinda cikacak olan
> kylix'in trial versiyonunu bekliyorum. bence vb ve delphi falan gtk'yi ya da
> ne biliim qt zimbirtisini sollar.

-- Attached file included as plaintext by Listar --