[Linux] Re: [Linux] Samba ile win yazıcı ve diskleri nasıl görülür

From: ZULFIKAR CAGLAR (buyucu@isnet.net.tr)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 09:16:54 EEST

> Merhaba
> Gelecek linux kurdum
> sanırım sambayı a sorunsuz kurdu.
> win disklerini ve yazıcılarını nasıl göreceğim.
> samba.conf dosyası yeterince açık değil.
> yerel ağda linux altında bütün ağ eternetlerini pingf edebiliyorum.
> eskiden aynı makinada win kuruluydu. dosya ve yazıcı paylaşımı sorunsuzdu.
>
> Cevaplarınız için teşekkür ederim
>
> selamlar
> feramus

Merhaba,
Eminim ki samba ile ilgili bir cok dokuman ve bilgi mevcuttur hatta
samba.org bile basli basina bir kaynak olabilir. Sana yardimci olacagina
inandigim bir linkte ben vereyim http://www.ora.com/catalog/samba adresinde
ki zip dosyasini alip acarsan icinden cok guzel bir samba kitabi cikiyor ve
anlatim dilide cok guzel hatta smb.conf dosyasi uzerinde ornekler vererek
adim adim konfigurasyon ornekleri de sunuyor ve kitabin sonunda full bir
ornek smb.conf dosyasi bile var.