[Linux] Re: ns & mozilla - xmms

From: Xlinux (xlinux@gmx.net)
Date: Sun 10 Jun 2001 - 20:15:40 EEST

Opera daha linux için dağıtım yapmaya başlıyalı kaç yıl oldu?

Windows için kaç yıldır var opera, ama linux için çok yeni daha. Önce biraz
ısınacaklar, sonra başlıcaklar.

5.0 sürümü ile shareware likten çıkan bir browser için birden linux
camiasının kalbini fethetmesini beklemek yanlış olur.

Java dedinde aklıma geldi. Java genelde Java Applet olduğundan ve appletler
beni deli ettiğinden, o şekilde konuşmuştum. Yoksa Java olmazsa, .Net
nereden esinlenecek? :-)

Sevgiler..