[Linux] Re: ns & mozilla - xmms

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Sun 10 Jun 2001 - 18:28:51 EEST

bilmiyorum sitesinede de baktiysaniz su an operanin
linux versiyonu icin cok az bir java destegi var. ve
operanin linux versiyonu icin hicbir plug-in yok (ama
flash plug-in'ini yakinda cikaracagiz diyorlar)
yani anlayacaginiz opera firmasi windows'a verdigi
onemin 10%'u dahi linux'a vermiyor. iste ben bu yuzden
opera kullanmayi istemiyorum. linux acisindan ileri
bakamiyor hic.

ayrica java konusu bence cok onemli. java web'i daha
iyi kilmak icin yapilmis. neden ciceklerle suslu bir
bahcede gezmektense corak topraklarda gezeym java'siz.
bare onmouserover efektlerini destkelesin...

ayrica benim bildigim asp ve php serverside
programlama dilleri bu yuzden opera ile yahoo web
mail'da neden attachment yapamadigimi anlayamiyorum...