[Linux] Galeon

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Sat 09 Jun 2001 - 10:58:58 EEST

Merhaba,
Bir kac gundur mozilla ve netscape 6 ile cebellesiyorum
dun yarim saat 9mb'lik mozilla'yi indirdim gene onda da ns'de olan hatalarin
cogu var.
bunun uzerine galeon adli gtk tabanli tarayiciyi indirdim. oda mozilla ile
calisiyordu bu yuzden bunda da ayni hatalar olur diyordum (table'
boyutlarindaki bozukluk vs)
ama beni yaniltti. gayet hizli, cok hafif (az islemci ve ram kullaniyor
digerlerine gore) ve sorunsuz calisiyor
simdiye kadar denememis olanlar bi baksin derim...